tisdag 30 november 2010

Electric christmas.

Vi köpte en 42 tums platt-TV på Media Markt i söndags. Efter 36 år med tjock-TV ser jag nu världen på ett nytt sätt. Med full HD! Skulle testa att spela tennis på Vårat Wii för att kolla bilden på den nya TV'n. Men de spelet hade barnen slitit ut.... Testade istället "Need for spred - Undercover" ett spel som har legat på hyllan och samlat damm i 2 år. Jag gick loss fullständigt! Jag körde runt på massa gator på min nya 42 tums TV i en snygg sportbil. Hela tiden blev jag jagad av poliser som jag körde ifrån eller prejade av vägen. Ska jag vara ärlig så fattade jag inte så mycket av handlingen.... Men det gjorde inget. Jag blev nästan lite PANG PANG sugen. Håller väl på att bli våldsbenägen på äldre dar....


I dag hittade jag en rolig APP på min Iphone. Man skulle kasta en jultomte så långt man kunde. Så fick man poäng efter hur mycket saker man träffade med den stackars tomten. Jag och min son höll på med detta en lång stund. Otroligt underhållande!

Imorgon är det den 1 december. Julen närmar sig.... Julen är en rolig tid för oss synthare, vi tycker om hårda paket! Ett tips för dig som vill lyssna på bra julmusik och som är synthare är att kolla in skivbolagets Electric Fantastic Sounds julskivor.

Några hittar du på SPOTIFY här:
Electric Fantastic X-mas 2006
Electric Fantastic Christmas 2007
Electric Fantastic Chrismas 2008
Electric Fantastic Christmas 2009

Vi väntar med spänning på Electric Fantastic Christmas 2010......

Dagens soundtrack: Tyskarna Från Lund "Achtung Christmas"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar