tisdag 21 december 2010

Jullov!

Jag fick en helt fantastisk känsla när jag åkte hem från jobbet idag. Jag ska ha jullov! Jag och barnen ska vara hemma i nästa 3 veckor. Det kommer nog inte att vara helt lugnt med en blivande 3 åring och en blivande 7 åring i huset. Men man behöver i alla fall inte stressa iväg till jobbet på morgonen. Nice!

I dag hade vi skolavslutning på jobbet. Ungdommarna bjöd på en fin avslutning i Aulan. Två tjejer gjorde en fantastisk tolkning av Eagle-Eye Cherrys gamla hit "Save tonight" . Det är kul när gamla låtar går igen!

Själv sitter jag och lyssnar på 90-tals disco på Spotify och dricker öl medan barnen badar badkar!

Lyssna här!

Dagens jullåt:
Vi kör något otippat idag! Vad sägs om tvillingparet som slog igenom på 80-talet? En sångare och en trummis...
Bros "Silent Night"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar