måndag 6 december 2010

Quality-time with the family.

En intensiv men underbar dag!
Efter jobbet åkte vi hela familjen på julfest på våran sons skola. De lusssade för oss, helt fantastiskt fint! En hel klass med 6 åringar som sjöng: Luciasången, Lusse Lelle, Tipp Tapp, En sockerbagare, Mössens Jul, Bjällerklang, Staffanvisan mm. Kunde inte varit bättre!
När vi kom hem såg vi klart på den andra Harry Potter filmen "Harry Potter och hemlighetens kammare". Vi köpte DVD-Boxen för ett tag sedan. Min son började drömma mardrömmar om Voldemort efter första filmen och de lär ju bli hemskare med tiden.... Vi kanske får göra ett uppehåll innan vi ser trean.



Apropå film så beställde jag precis filmer för 500 kr på Discshop. Jag kände att våran nya 42-tummare behövde något fint att visa i vardagsummet..... Så här i vintertid.
Just nu får jag nöja mig med GROTESKO..... Men det är inte illa de heller!

Dagens jullåt: Hank Von Helvet och Carola sjunger "Silent Night"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar