söndag 12 december 2010

Second Last Christmas

Sitter som vanligt med min dotter i knät och skriver i min blogg. Jag försöker att övertala henne att det är roligare att sitta med brorsan framför TVn och Bollibompa. Men hon är inte tillräckligt stor för att förstå det. Men det är faktiskt ganska mysigt när hon sitter här! Just nu sitter hon och sjunger på "Tipp Tapp". De ska lussa på dagis imorgon och hon ser väl detta som ett sista genrep..... Fast det är lite jobbigt att hela tiden skriva med en hand!

I går hade vi en mysig hemmakväll efter att vi lyckats koppla in våran dator i den nya TVn. Nu kan vi välja fritt bland Svt-Play, TV3-Play, TV4-Play och allt vad som finns. Vi tittade även på "Så mycket bättre" årets bästa TV-program! Smakade även på min goda Cognac-Glögg och åt hembakat julgodis och pepparkakor med mögelost.
I dag har vi snackat om att åka pulka med hela familjen.


Tyckte det var så roligt med 8-bit versioner på "Last Christmas" igår att jag idag lägger upp en till:


Dagens jullåt: TIPP TAPP (om min dotter själv får välja)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar