fredag 13 maj 2011

Blogginägget som försvann.

I går skrev jag ett blogginlägg om Hobbybodens Secondhandbutik på Mölndalsvägen i Göteborg. Under dagen har detta blogginlägg försvunnit. Om någon har sett de skulle jag vara tacksam om vederbörande lämnade tillbaks detta blogginlägg till den rätte ägaren (det vill säga mig) omgående. Om de inte återfinns kanske jag blir tvungen att skriva om de (eftersom jag var så fantastiskt nöjd med de).
Jag misstänker att Blogger.com kan vara tjuven bakom detta plötsliga försvinnande, då de under dagen har blockerat hela min blogg med orden:

"Blogger är inte tillgänglig för tillfället. Vi ber om ursäkt för detta avbrottet."




Själv ber jag om ursäkt för detta utbrottet.........

2 kommentarer:

  1. Jag lider med dig! Jag hade ju tänkt kommentera det inlägget(som brukligt).

    Den affär'n måste jag bara besöka! Den verkar ju vara rena himmelriket för oss musiknördar. Gillar när man hittar nån pärla för skit & ingenting.

    SvaraRadera
  2. Blogginlägget är återfunnet!

    SvaraRadera