tisdag 24 maj 2011

Pocket Shopping och Dirty Hipp Hopp i barnklädaffären.


Jag tror inte jag har läst någon riktig bok på flera år. Om man inte räknar med Darslands Deckarna som jag läst (snart hela serien) för mina elever i skolan. Så igår passade jag på att handla tre pocketar som jag tyckte verkade spännande. Jag hoppas på lite skön vår läsning.

Jag var även inne i en klädaffär och tittade lite på kläder till mina barn. Damerna som jobbade i affären verkade så artiga och trevliga. De spelade hög hipp hopp musik ur högtalarna. Medan jag stod och tittade på Hello Kitty kläder till min dotter hörde jag följande låttext strömma ut i butiken:

Have you ever had sex? 
I have, it felt great 
It felt so good when I did it with my penis 
A girl let me do it 
It literally just happened 
Having sex could make a nice man out' the meanest 
You'll never guess where I just came from 
I had sex 
If I had to describe the feeling it was the best 
When I had the sex 
'Meant my penis felt great 
And I called my parents right after I was done 
Oh hey, didn't see you there 
Guess what I just did 
Had sex, undressed, saw her boobies and the rest

Well sure 
Nice of her to let you do that thing 
Nice of any girl ever......


Ett intressant låtval i en barnklädaffär kan man tycka. Men damerna bara vinkade glatt till mig medan låten malde på och jag lämnade butiken.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar