torsdag 19 maj 2011

Slim Alison Moyet.

De här är ingen bantar blogg!
Jag tycker inte att jag är direkt utseendefixerade eller dömmer andra efter deras utseende. Jag tycker inte att de spelar någon roll om man är tjock eller smal så länge man mår bra.
Men jag måste ändå få lov att visa vilken sjuk viktminskning Alison Moyet, sångerskan i den gamla kult synthduon Yazoo har gjort.




Så här smal var hon när de uppträdde i London nu i helgen.




Så här såg hon ut för tre år sen.



Helt otroligt!
Fast allra roligast är det egentligen att Vince Clarke och Alison Moyet fortfarande spelar ihop.
Jag får gåshud när jag hör Alison sjunga "Don't go" oavsett om hon är smal eller tjock.

1 kommentar:

  1. "sjuk viktminskning". Jag hoppas hon bantade hälsosamt. ;-)

    Alltid imponerande med människor som lyckas gå ner mycket i vikt. Det ser ju ut som två olika sångerskor i de klippen. Tycker hon hade en djupare/fylligare röst när hon var tjock.

    Man förstår varför alla kända operasångare är tjockisar.

    SvaraRadera