söndag 8 maj 2011

Diabilder är underskattade!

Jag var hemma hos mina föräldrar igår - Mamma och Pappa. Först satt vi ute på lekplatsen där jag själv lekte som litet barn. Vi åt lax som pappa hade fiskat själv samtidigt som vi njöt av de fina vårvädret.








Med hjälp av starkölen som jag drack till laxen kunde jag konstatera att min nya danska idol Thomas Holm hade uppträtt på Tivoli i Köpenhamn kvällen innan.
Det var även glädjande att se att både Aqua och Roxette kommer att uppträda på Tivoli i sommar. Två gamla klassiker.....
















Kvällen avslutades med att vi tittade på gamla Dia-bilder i mammas och pappas vardagsrum. En fantastisk nostalgitripp som fler borde uppleva. På bilden till vänster ser vi mig i min gamla blåa gymnastik overall, poserande framför pappas gula Opel Kadett med våran fantastiska gamla husvagn på släp. På väg till gamla forna Jugoslavien.






Dagens soundtrack: Thomas Holm "Nitten"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar