lördag 14 maj 2011

She’s got her lipstick on. Here I come, da da dum.

Jag säger inte att den kommer att vinna Eurovision Song Contest 2011......
Jag säger inte att den är bra..........
Men den sätter sig i huvudet varken man vill eller inte!

Jedward  "Lipstick"

De Irländska, överdrivet glada och hyperaktiva tvillingparet med någon lätt bokstavskombination. Kommer med all säkerhet att leverera till 100% på scenen i Eurovision Song Contest ikväll.

En otippad kandidat kan även vara finländaren Paradise Oskar med sin simpla sång "Da da dam". Med hela jordklotet som kuliss står han med sin gitarr på scenen och småtrallar på sin egna sång. Samtidigt som han fängslar hela världens TV-tittare........

Ikväll får vi reda på vem som vinner................ men jag bryr mig egentligen inte..... fast jag kommer ju självklart att titta.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar