måndag 16 maj 2011

Unga begåvade fotobloggare.

Häromdan träffade jag en kille/man i 25 års åldern som berättade att jag var hans musiklärare när han gick på mellanstadiet. Jag kände inte igen honom alls. Det är svårt att förstå att mina gamla elever har blivit så gamla när jag fortfarande är lika ung......

Jag springer på gamla elever då och då. En del springer jag på ute på stan och andra har tagit kontakt med mig via Internet. De gladde mig när jag såg att två stycken har börjat att blogga precis som jag. Fotoblogga! Jag har följt deras bloggar och jag är riktigt imponerad av dem båda två. Det är helt fantastiskt med unga människor som har ett sånt öga för konsten. De är riktigt begåvade och båda har hittat sin egna stil. Jag kan tyvärr inte säga att det är jag som har lärt dem. Jag har ju trots allt bara varit deras musiklärare.....

Ett sällsynt exemplar.


Kolla in bloggarna här:
http://www.peeterphotography.com/
http://emaemaemma.blogg.se/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar