torsdag 5 maj 2011

Salvadir - Göteborgs hemligaste band...... som inte är så hemligt längre.

Jag träffade en kille på biblioteket idag som tipsade mig om Göteborgs popbandet Salvadir. Kanske eftersom både jag och han är gamla vänner med gitarristen Björn.
Jag hittade dem på deras facebooksida där man både kunde lyssna och ladda ner deras fem spårs EP.
De låter indie, de låter pop och så låter de lite rock. Alltså jag tänker inte ge mig på någon Daniel Claesson recension utan jag tänkte bara tipsa er om ett jävligt bra popband.



Salvadir har tydligen jobbat under hemlig identitet tidigare (de finns ju band som tycker det är roligt.... jag är själv med i ett sånt band....ha ha) men de har nyligen ändrat på de. Björn, Johan, Johan (igen), Michael och Pompe heter gossarna bakom detta melodiösa popband!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar