fredag 24 september 2010

Flygande Jakob idag och Disco imorgon.

Då var det fredag igen......
Jag och barnen har varit i affären och handlat godis och en grillad kyckling. Nu sitter barnen framför TVn och väntar på maten. Själv har jag precis slängt in en Flygande Jakob i ugnen. Jag och min fru har snart varit ihop i tio år men vi har adlrig varit riktigt överens om hur man tillagar denna matrtätt. Eftersom min fru kommer hem sent från jobbet och jag står för maten så blir det mitt recept den här gången.


Receptet.

I morgon är dagen som familjen Sjöholm har väntat på i flera veckor. Vi ska ha Disco!!!
Bara barnens kusiner + föräldrar är bjudna. Men vi har stora planer på gång.... Stämpel vid ingången, Röda Ferrari bilar, Choklad bollar och Popcorn. Bra musik blir det också. Några tänkbara kandidater på morgondagens playlist:

Lady Gaga "Telephone"
Felicia "Disco Freak"
Måns Zelmerlöw "Cara mia"
Alcazar "Headlines"
Michael Jackson "Smooth Chriminal"
Eric Saade "Manboy"
Will.i.am "I like to move it"
Rednex "Cotton Eye Joe"
Yolanda Be Cool & Dcup "We no speak americano"

Ikväll ska jag dricka Sambuca och titta på Dobidoo!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar