tisdag 28 september 2010

Jag får sällskap av Johan Holmlund på Klubb Populär.

Jo visst!
Någon som kommer ihåg svenska indie bandet Easy? Vi som har hängt på Emmabodafestivalen hajar till!
Gamla Easy sångaren Johan Holmlund kommer att uppträda samma kväll som mig på Klubb Populär. Johan har precis släppt en bok. "Jag har simmat med monstret" heter den. Har jag förstått saken rätt så kommer Johan att ha högläsning på scenen ur sin nya bok. Mycket spännande tycker jag! Var det inte Mattias Alkberg (Sångaren i The Bear Quartet) som läste högt ur en av sina böcker på Hultsfred en gång? Själv hade jag tänkt sjunga på scenen men det brukar ju bli en del snack också mellan låtarna.

Johan Holmlund är även aktuell som kompositör till Håkan Hellströms senaste singel "Saknade Te Havs"


 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar