torsdag 23 september 2010

Både Syster Ingrid och Peter Sjöholm är på tapetern!

I sommras beklagade jag mig i mitt blogginlägg: Spelsugen! Jag beklagade mig för att jag inte fick utlopp för min musik. Att jag aldirg hann repa och att jag inte hann spela in något nytt. Nu är jag helt plötsligt på gång både med Syster Ingrid och Peter Sjöholm. De brukar ofta vara så..... Antingen så händer det ingenting i mitt musikliv eller så händer allt på en gång. Att man dessutom har ett jobb att gå till och en familj att ta hand om gör de hela bara ännu mer omtumlande.




I går fick jag de nya Syster Ingrid låtarna mixade och mailade till mig. Lite justeringar kanske kommer att göras, men så fort vi i bandet känner oss klara med dem så kommer ni också att få ta del av dem.
Till helgen kommer jag att repa inför min spelning på Klubb Populär. Det känns lite knepigt att repa själv med syntharna men jag måste...

Nå väl....
ikväll blir det iallafall inga konstigheter.
Jag åker till innebandyn och springer av mig alla bekymmer i världens minsta gympahall!



SYNTHARE ELLER HÅRDROCKARE?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar