söndag 26 september 2010

Plötsligt knackar det på dörren och Jonas Hörnqvist kommer in!

I dag har jag repat inför min klubb spelning på Henriksberg den 8 oktober. När jag som bäst står i replokalen och sjunger så knackar det på dörren. In stiger den store gitarrguden Jonas Hörnqvist! Lika pratglad och trevlig som vanligt. Han råkade höra att jag sjöng och kom in av ren nyfikenhet. Vi pratade en bra stund innan vi tog farväl. Trevliga hårdrocksgitarrister uppskattas!


I morgon ska jag "vabba". Första gången i höst faktsikt. Det är segt när det blir ofta och under långa perioder. Men när det bara blir någon dag kan det nästan vara lite skönt..... 
Får inte glömma att ringa Försäkringskassan bara.


Här ser vi Jonas Hörnqvist i högform med sitt band Treasure Land:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar