onsdag 22 september 2010

Ryktet är sant: Peter Sjöholm uppträder live på Klubb Populär den 8e oktober!

Japp!
Det har ryktats om att jag ska spela på Henriksbergs takterrass den 8e oktober på Klubb Populär. Jag kan härmed intyga att ryktet är sant!

Jippie!


Jag har gjort två mindre halvprivata spelningar i år, fast de här blir den första riktiga spelningen som soloartisten Peter Sjöholm på över ett år. Lite pirrigt, men framförallt jävligt kul!
Jag börjar ju bli stammis på den här klubben.... Trodde att detta skulle bli mitt 4e uppträdande i ordningen, men klubbägaren Anders påminde mig om en tidig spelning i december 2004 på Sticky Fingers som jag hade missat att räkna med. Så detta blir alltså mitt femte gigg på Klubb Populär!!!!!!!!!!!


Klubb: Klubb Populär
Plats: Henriksbergs takterrass
Tid: 21-02
Pris: 80 kr. (Gratis inträde mellan 21-22)
Åldersgräns: 18 år.

Happy Hour i baren fram till kl. 22.00.
Och månadens flasköl 29 kr. hela kvällen!

Läs mer på Facebook här.

1 kommentar:

  1. Det är för mycket Peter Sjöholm här på bloggen tycker jag.

    SvaraRadera