onsdag 8 september 2010

Konsten att blogga med ett barn i knät.

Det har varit långa dagar på jobbet den här veckan. Så det var skönt att komma hem hyfsat tidigt idag. Men de där med att vila efter jobbet är överskattat. Eller rättare sagt det finns inte i mitt liv för tillfället. Just nu sitter jag med en skrikande 2 och ett halvt åring i knät samtidigt som jag försöker att nå tangenterna. Min dotter vill ofta sitta i mitt knä när jag bloggar men idag ska hon dessutom skrika oavbrutet också.


De här kortet tog min dotter med min
Iphone häromdagen när jag bloggade.

Inatt skulle hon dessutom hålla mig i handen när hon sov. Hon vägrade släppa mig när jag försökte vända på mig i sängen. Men jag lyckades tillslut hitta en ställning där jag kunde ha handen bakom mig och ligga åt de håll jag ville. Det är inte klokt vad man utsätter sig för bara för att banren ska må bra. Fast jag ska inte hänga ut min dotter i min blogg. Hon är ju trots allt de mest underbara som finns............... jämsides med min son och min fru.

Här är en direkt länk till min dotters favoritsida på internet.

Dagens soundtrack: Guns n' Roses "Sweet Child O' Mine"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar