torsdag 2 september 2010

Nytvättade matchtröjor....

Höll på att glömma av att de var jag som fick med mig matchtröjorna efter innebandyn sist. Vilken tur att de torkar på 20 minuter. Nu luktar de gott sköljmedel men om ett par timmar luktar de svett igen. Jag längtar!
Det är annars ett känsligt ämne att bli retad för i innebandylaget. Att komma med en påse med matchtröjor som luktar päron. Extra känsligt om de dessutom ligger fint ihop vikta i färgordning. Är man riktigt "macho" kan man ju dra till med att det är någon annan i huset som tvättat dem. Men jag kan stolt säga att hemma hos oss är det jag som tvättar (fast jag måste samtidigt erkänna att det är min fru som meckar med bilen).



Innebandylaget only use
Zombiekrig.


Så ikväll är det dags igen......
Att spela innebandy i en aldeles för liten gymnastiksal.
När vi startade innebandylaget för snart fyra år sen så hade vi en Myspace-sida som jag flitigt uppdaterade (jag tänker inte länka den). Under en lång tid hade vi Geto Boys "Damn it feels good to be a gangsta" som låt på hemsidan (idag har vi "Goodnight, kommer du med en lax" med Syster Ingrid). Skulle därför vilja köra den som dagens soundtrack:

Dagens Soundtrack: Geto Boys "Damn It Feels Good To Be A Gangsta"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar